onsdag 1 februari 2012

Underbar pojkvän...

Jag måste bara få skryta lite om min fina pojkvän. Igår när han kom hem från jobbet hade han med sig en liten present. I den låg en söt Miranda nalle :) Blev jätteglad för jag har alltid velat ha en sån!


Idag när han kom hem hade han köpt en skit STOR blombukett. Den var super fin och kan inte vart billig ;) Här har ni den:


I morgon ska vi hämta vårt nya bord och det ska bli så kul!! Behöver inte plugga så mycket heller så skönt att få ta det lite lugnt och softa :)

Tog några fina bilder när vi var ute och gick en längre promenad i Lördags :)



^Han skulle tvunget gå ut på isen för att visa mig att den var tjock nog. Gud vad nervös jag blev och skrek på honom att komma tillbaka, men det gick bra och han gick inte genom isen :P ^

1 kommentar:

  1. Har du blivit för mycket skåning. Precis så reagerade jag första gången jag var med Martin o åkte skidor på havet utanför Båtvik. Tänkte att han ska få hålla sig en bra bit framför mig för om han går igenom så kan jag kanske rädda honom. Fick sedan veta att isen var långt över ½ meter tjock. Tror nog Micke vet vad han pratar om med den erfarenheten han har. Kram mama

    SvaraRadera