tisdag 7 februari 2012

Inte OK!

Jag kan inte hjälpa det. Men jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att detta är OK!! Från och med här och nu ska jag (försöka) sluta att ödsla en massa energi på människor som inte är värda det!! Jag ska istället lägga allt på vänner som verkligen förtjänar det och som jag bryr mig om och som bryr sig om mig, för sånt märker man ändå rätt tydligt!

"Behandla andra så som du själv vill bli behandlad", så skyll er själva!

Jag är inne i en period nu där mitt humör inte är det bästa. Känns som att jag har PMS hela tiden och därför är det extra viktigt att jag just nu koncentrerar mig på dem som förtjänar det och skiter i resten. Sedan får vi se vad som händer, om det förblir såhär eller förändras!


Jag älskar verkligen mina vänner som förtjänar det! Om du är en av dem är upp till dig att avgöra!


En sak till, falskhet är det värsta jag vet!!


^Cissi, jag saknar dig! Hade behövt dig här och nu!^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar