söndag 5 februari 2012

Inflyttningsfest!

Igår hade vi då vår efterlängtade inflyttningsfest. Den blev riktigt lyckad och tack alla som kom och gjorde den det :) Vi fick fina blommor, vin och champagne och fina oljor i presenter, tack så mycket för dem med :) Det var kul inne på Sivans och som tur var gick vi i tid så vi slapp stå i kön alltför länge. Men usch vad kallt det var den tiden vi fick stå! Och när vi skulle gå hem ska vi inte ens tala om! Här kommer några bilder från igår:


^Snacksbordet var välfyllt^



^Jag poserar vid min fina bukett^


^Väl förberedda på det värsta, vaxduk på ;)^

Idag var jag, Emelie, Mogge och Micke och käkade på Max. Det var mkt gott. Sedan köpte jag och Micke lite fler filmer till vår samling så nu har vi några att se på :) I morgon är det skola igen och till veckan, troligen torsdag ska jag och Micke åka till Hanaslöv och åka skidor/snowboard :) Ska bli såååå kul :) Även om backen är kort och liften seg så är det bättre än inget!

Nu ska vi kolla på melodifestivalen och äta hemmagjord hallonsorbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar