tisdag 21 februari 2012

USCH!

Jag är så heligt förbannad på den jävla eng kursen nu. Har inte fått tillbaka uppgifter som vi lämnar in trots att vi är inne på sjunde veckan nu. De har max 3 veckor på sig och vi är inne på SJUNDE nu!! INTE OK!!! Jag har gjort allt som står i min makt för få ordning på detta men alla är på lärarens sida och det gör mig bara mer förbannad. Vi studenter har faktiskt rättigheter också och det INGEN som tänker på vilka konsekvenser detta får för oss!!! FY SKÄMS PÅ ER!!!



Idag är det ju fettisdagen och det måste ju "firas" med en semla såklart :) Jag har köpt varsin till mig och Micke som vi ska avnjuta efter maten till Big Brother ;) Men först ska det steppas. Ska bli så kul att steppa igen eftersom det var jätte länge sedan sist. Jag har vart sjuk och sedan gick förra tisdagen bort för att det var alla hjärtans dag :) Men nu är det dags igen! Måste ta i ordentligt nu eftersom jag ska äta en semla sen.




1 kommentar:

  1. Var inte så arg snälla du, även om jag kan förstå det. Klart ni har era rättigheter och skyldigheter. Du vet ju att det finns människor av olika tycke o smak, "en för oss alla och en som vi alltid kommer att tycka illa om" Njut av din semla o ha bra dagar framöver. Kram mama

    SvaraRadera