torsdag 23 februari 2012

Trötter...

Nu är jag riktigt trött. Steg upp i morse halv sju för att skjutsa Micke till tåget. Han åkte nämligen till Italien idag på jobbuppdrag. Sedan tränade jag (gym), uträttade ärenden i stan, pluggade, tränade igen (stepp) och nu är jag här. Nu blir det att kolla tv i sängen och sedan sova. Ensamt dock utan älskling men sover i hans säng iaf så man känner hans doft + att sängen är mkt skönare ;)

I morgon blir det också en hektisk dag som börjar med skola 8.15-12. Sedan arbetsintervju kl 13 och en snabbis inom stan, hem och städa och sedan förbereda mig för PARTY!! Ska bli grymt kul att festa till det pojkvänsfritt (inget illa menat älski) och umgås med mina fina vänner. Sedan ska det jävlar dansas på stallarna!!

På lördag ska snälla Lollo färga mitt hår och klippa min lugg lite så jag är fin inför VFU:n som börjar på måndag. Måste också åka ut och kolla vart skolan ligger så jag vet det innan. Vill inte komma försent första dagen...hehe.

Nu blir det bingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar