söndag 26 februari 2012

Nöjd...

Jag är faktiskt nöjd med denna helg, även om det såklart vart tråkigt att älskling inte vart hemma. Jag har fått roa mig med annat. Började helgen med en förfest och utgång med mina fina vänner: Jag hade mkt trevligt och tack Johanna och Sara! Ni är underbara för det ni gjorde för mig!

Lördagen började med att Lollo kom hem till mig och färgade mitt hår och klippte till luggen. Det blev super fint och jag är jättenöjd!! Tack fina du!!! :)

Sedan ringde Morgan och Emelie å frågade om jag vill hänga med på en spontantripp till IKEA och det var jag såklart på! Köpte lite småsaker till lägenheten.

På kvällen stack jag till Mogge och Emelie och kollade melodifestivalen och käkade pizza. Var såå gott och är såå tråkigt att laga mat till sig själv så passa mig utmärkt. Dock har helgen vart rätt onyttig så nu tar jag nya tag!

Idag har varit en riktigt effektiv dag. Jag började med att storstäda hela lägenheten så att den är fin tills älsklingen kommer hem. Sedan åkte jag ut och tittade vart jag ska ha min VFU som börjar i morgon (vill ju inte köra vilse och komma försent första dagen!), sedan åkte jag och bytte en film och handlade lite. När jag kom hem sprang jag en runda runt lilla sjön och jag orkade mer än jag hade vågat hoppas på, så är sjukt nöjd med mig själv. Sedan dess har jag bara kollat på film och pratat med linnea i telefon i en och en halv timme :) Vi har sååå mkt att prata om!! Och kom att tänka på en sak idag, vi är sjukt olika varandra när jag tänker efter och har nog alltid varit det, enda sedan vi bar små. Men vi håller ihop och varje gång vi pratar med varandra eller träffas så känns det inte som att det var så länge sedan vi sågs/pratade. Vi kommer aldrig att växa ifrån varandra och jag vet att vi kommer vara vänner för livet :) Älskar dig Linnéa :)

^En gammal bil på mig och Linnéa när jag var uppe och hälsade på i Skellefteå^

Nu ska duscha och sen lägga mig i sängen och kolla TV. Ska också kolla så jag har allt fixat inför i morgon, är faktiskt ganska nervös men det kommer nog gå bra.. :)

Sista natten utan älskling!!! <3


2 kommentarer:

  1. Så är det med barndomsvänner. Man har så mycket gemensamt och även om man utvecklas olika så finns ofta dessa gemensamma upplevelser kvar. Ni är olika ja... men oxå väldigt lika. Kul o se bilden på er. Kram mama

    SvaraRadera