tisdag 6 mars 2012

24 år...


Får be om ursäkt för dålig uppdatering men har absolut inte tid med bloggen nu när jag har VFU. Har så mycket att göra och känns inte som att jag har någon fritid. Hinner inte ens spela på mitt Nintendo WII som jag så gärna vill... :/ Hehe.

Det som har hänt sedan sist är väl att mamma och pappa var här i helgen och firade min födelsedag som är idag :) grattis till mig. Jag fick fina presenter (ett nintendo wii med massa spel och första säsongen av one tree hill serien). Dessutom bjöd de på mat och fika :) de är underbara mina päron ;) Så fort de hade åkt i söndags spelade jag och älskling WII såklart :)

Idag har jag vart på VFU:n hela dagen och på VFU:n så sjöng mina VFU barn och min handledare för mig... Så gulligt av dem :) Sedan har jag vart och tränat stepp och sen kom Emelie och Mogge och åt tårta och drack kaffe. Fick även en fin liten blomma av dem :) Så gulligt av dem. Nu är klockan mycket för mig så får bli sängen. Går ju upp kl 06.00 varje dag nu och tar bussen kl 07.02... Inte kul att gå upp så tidigt men man vänjer sig! Och ju bättre väder det är ute ju piggare blir jag.

I morgon kommer skolinspektionen till min VFU skola. Ska bli spännande :P Börjar dock bli lite stressad över allt skolarbete jag måste hinna innan VFU:n är slut! Men har gjort en intervju av fyra och på torsdag ska jag intervjua rektorn. Den intervjun är jag mest nervös över, men det går nog bra.

Nej, nu MÅSTE jag sova :) Natti Natti!

Och, höll ju nästan på att glömma:
TACK alla fina människor som grattat mig idag :)

2 kommentarer:

  1. Grattis igen min sköna böna =)

    SvaraRadera
  2. Intervjuer är ju roligt! :) Inget att oroa sig för. Grattis igen allra finaste syster! ♥

    SvaraRadera