onsdag 14 mars 2012

En dag kvar...

En VFU dag kvar innan vi åker till Stockholm :) Ska bli såå skönt att komma bort! Jag och älskling firar ju ett år på söndag, det gör vi med att åka till Sthlm. Idag fick älskling sin present av mig, det var en canvas tavla på kyssbilden på oss på stranden. Det är en av mina favoritbilder på oss så tyckte att den skulle bli fin på canvas. Det blev den också, fast lite synd att vi ser lite röda ut i ansiktena. Men jaja, den är fin på håll :)


Snart är det bara en vecka kvar på VFU:n. Ganska skönt faktiskt, men jag har trivts super bra. Det är dock rätt stressigt med alla lektioner som ska planeras och allt skolarbete som ska göras. Jobbigt också att stiga upp kl 06.00 varje morgon :/ Men som sagt trivs jag så kommer såklart att sakna det också sen...

Nu ska jag snart skypa med Lisette :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar