tisdag 27 september 2011

Besöksrekord!!

Hade besöksrekord igår... undra varför...haha
Det man såg på Facebook var en gravid mage och lite text... Men det var nog inte som många trodde.. jag är INTE gravid :) tack och lov :)


Har bara en sak jag måste skriva av mig om som jag blir så jävla irriterad av när jag tänker på. Ni som sett den nya säsongen av Hollywoodfruar vet garanterat vad jag vill säga... Gunilla Persson är ju så jävla dum i huvudet (ursäkta uttrycket, men det var milt sagt). Mer pantad person får man ju leta efter.

Hon släpar runt sin stackars dotter på olika talangjakter och den enda som verkar vela att dottern ska sjunga är hon själv. Hon trycker ner andra barn och mitt framför kameran och tvingar sin dotter att uppträda fast hon kräks och är sjuk och borde ligga nerbäddad i sängen.

Människor som hon borde inte få ha barn. Dessutom verkar flickan ha stannat i utveckling, hon pratar bebisspråk fast hon är 8 år gammal. Det är något som inte stämmer. Stackars stackars flicka!!!


Jaja, nog om det. Nu ska jag plugga vidare :/


1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

    SvaraRadera