onsdag 14 september 2011

Vill ha!!

Jag och Micke var och tittade på en lägenhet idag. Ååå jag tyckte om den. Det är typ exakt en sådan som Mogge och Emelie har. Med badkar å "trägolv" i vardagsrummet. Men så är det ju det att den är tillträde den 1/12 och jag har ju tre månaders uppsägningstid på min. Så kanske blir dubbelhyra för både mig och micke i december då.. blir lixom 12000kr i hyra sammanlagt för oss då... dyr månad :( Har vi tur kanske den som får min lägenhet vill flytta in den 1/12 och då slipper iaf jag dubbel hyra.. Men det kan de ju inte garantera så det är ju en chansning då...

Vad tycker ni att vi ska göra?


2 kommentarer:

  1. Jag tycker ni ska ta den!!! :) Det är ju jättesvårt att undvika dubbelhyra i såna här lägen! Ni får tänka att det är värt det om detta verkligen är lägenheten med stort D!! :)

    Men tänkt också på att det är december, blir svårt att köpa julklappar då :P hehe :)

    SvaraRadera
  2. jag tycker du ska med på skidsemester så tänk en gång extra =)

    SvaraRadera