måndag 19 september 2011

Sambo :)

Idag fick jag och Älskling ett glatt besked! Vi har fått lägenheten vi var och tittade på. Så nu är det nya kontraktet skrivet och min nuvarande lägenhet uppsagd. Den lades ut idag och var inne nyss och kollade på hyresbostäders hemsida och det är redan 20 anmälda på den. Haha, ettorna är verkligen eftertraktade här på Campus nu. Hoppas bara att den som får min vill flytta in tidigare så jag slipper dubbelhyra. Fast det kommer ändå en massa andra problem men det får vi lösa då. Har tillräckligt mycket att bekymra mig över just nu.

Idag har jag och Micke haft vår sista lediga dag tillsammans för denna "helg". Vi har vart och badat på badhuset:


Sedan efter det åkte vi till Samark
and och shoppade lite. Jag köpte en skit snygg kofta som jag ska ha i höst och ett par nya innegympaskor eftersom mina nuvarande gått sönder och Micke köpte tre bas t-shirts. När vi kom hem tvättade vi bilen och Micke håller fortfarande på med den. Han borde snart vara klar.

^Koftan jag köpte^

Ikväll ska vi sedan bara mysa och titta på tv. I morgon är det tillbaka till vardagen igen med plugg och jobb. Har så mkt att göra nu så känner mig stressad av att vara ledig. Inte bra detta, jag måste tagga ner!!


Jag är i alla fall lycklig och längtar sjukt mkt till den 1/12 när jag och Micke blir sambos. Kan inte riktigt fatta att det är sant. Hade aldrig i min vildaste fantasi vågat drömma om att jag skulle bli sambo här på campus så snabbt ändå :) Jag är så glad att jag träffat Micke. Han är världens underbaraste pojkvän <3

2 kommentarer:

  1. Grattis (igen) till lägenheten och blivande samboskapet!! Lova att lägga upp bilder när ni flyttat in! :) Finfin tröja förresten. Sån vill jag med ha! Från H&M? Kramar!

    SvaraRadera
  2. Grattis till er !!! :D Vad roligt :)!!!

    SvaraRadera