måndag 26 september 2011

vet inte varför...

...men ibland får jag en sån otrolig längtan efter att bli gravid och ha barn. Överallt man kollar, på bloggar, på Facebook...ja överallt är folk gravida!!!!! Det är inte det att jag inte gläds åt dem men ibland blir det jobbigt att se det och läsa om det hela tiden, men samtidigt vill jag det. Jag vill ju se mina kompisars bebisar och det ser så mysigt ut. Men ju mer jag tittar ju mer stressad blir jag och ibland till och med lite ledsen.



Jag är inte i det stadiet i mitt liv just nu och samtidigt som jag drömmer om att blir gravid är det också min värsta mardröm. Jag kan inte ha ett barn nu... Jag har inget jobb, jag pluggar. Jag vill resa mer tillsammans med min pojkvän innan det kommer en unge man måste ta med. Jag vet inte om jag skulle klara av att göra en abort om jag blev det heller. Så bara att se till att inte bli det!!!!

Hoppas ni inte missförstår mig nu.
Jag är sååå glad över att en av mina bästa kompisar är gravid och att min älskade kusin är det. Och jag ser så sjukt mycket fram emot att min syster och henne kille ska skaffa barn. Då har jag bebisar omkring mig som jag kan hälsa på och träffa för att minska min längtan efter en egen
bebis.


Meningen med livet är att leva - för att kunna leva måste man skapa liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar