söndag 18 september 2011

Helgmys!

I fredags var vi som sagt på bio och såg jägarna 2. Den var jättebra och spännande! När vi tittat klart på den var det bara att bege sig hemåt och sova.

På lördagen åkte vi nämligen till Kosta Outlet med Emelie och Morgan. Det var en mycket trevlig dag och några fynd införskaffades, mest för killarna dock. Efter Kosta åkte vi till IKEA där vi åt "lunch" och kollade lite på möbler och sådant som man brukar göra på IKEA :P Jag köpte en lampa och så köpte vi ett dubbeltäcke! Det var nog det bästa köpet på länge. Nu slipper jag och Micke äntligen att slåss om nätterna :) När vi kom hem på kvällen åt vi lite gotte och glodde på tv. Vi kollade på Jägarna eftersom jag inte sett ettan. Den var bra men tyckte nästan att tvåan var bättre.

Idag är det söndag och vi sov ut ordenligt. När vi ätit en stadig frukost tog vi oss ut i skogen och vandrade 1,1 mil. Det var härligt att röra på sig även om vädret kunde varit lite bättre. Det regnade lite på oss ibland men lite vatten gör ju ingen skada på oss :) Nedan är två bilder från dagens bravader :)



I morg
on ska vi på ytterligare äventyr men det får ni höra om sen. Sedan väntar en vecka med HÅRT pluggande. Måste verkligen komma igång med lite skrivningar och göra klart "oral presentation" som ska göras på torsdag. Är lite nervös över det eftersom jag inte vet vad jag ska säga riktigt. Har kommit på lite men det är bara ca 1,5 min och det ska vara 5 min :/

Aja, får sitta med det på Tisdag. Då måste jag bli klar!
Nu ska vi städa lite och sedan mysa framför TV:n :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar