fredag 16 september 2011

:)


Idag har jag och Älskling varit på en underbar thai massage. Den var verkligen som massagerna jag fick i thailand. Låg i ett litet "bås" på en madrass på golvet och som hon tog i ibland. Jag trodde att jag skulle börja gråta när hon tryckte som sjutton i nacken på mig. Men mestadels var det skönt och speciellt efter. Tack älskling, det var en underbar present.

Jag och Micke firar ju 6 månader på söndag så vi "firar" hela helgen :) I kväll ska vi gå på bio och kolla på jägarna och i morgon åker vi till kosta outlet. Ska bli kul för vi har aldrig varit där! På kvällen ska vi käka godis ;) och mysa, kanske gå ut och äta.

Jag + Mikael = 6 månader
De finaste i mitt liv!

Vi har ju lägenhet på gång med, är så spännande att saker och ting går framåt :) Älskar det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar