torsdag 31 mars 2011

Överraskning!

Igår överraskade jag min fina pojkvän :)



Det började med att han kom till mig och vi körde till Akropolis och åt middag och jag betalade såklart. När vi ätit gott och druckit kaffe åkte vi hem och han fick vänta i trapphuset medan jag gick upp i lägenheten och tog fram ostbrickan som jag hade förberett och tänd ljus i hela lägenheten. Det blev såååå mysigt! Och sedan fick han komma in och se så fint det var :) Tror han blev riktigt glad! Han fick också en liten present. Det var en kaktus i en rolig kruka som han hade tänkt köpa i helgen men jag sa att det va onödigt för jag tyckte det skulle bli en bra present, så han sket i det .. hehe. Sedan for jag och köpte den. Skrev också ett fint kort för att visa att jag uppskattar allt han gör och gjort för mig hittills ;) På kortet skrev jag en dikt som jag själv kommit på som går såhär:

Mikael!


Dagen jag träffade dig förändrades mitt liv


Dagen jag träffade dig tog mitt hjärta ett stort kliv


Dagen jag träffade dig kommer jag alltid att minnas


Jag hoppas att du alltid i mitt liv kommer att finnas


Jag vill att du ska veta att du betyder allt för mig


Jag vill att du ska veta att jag nu är en lycklig tjej


Jag vill att du ska veta att du är fin som du är


Jag vill att du ska veta att det är i dig jag är kär!



Lite bilder från kvällen:


2 kommentarer: