söndag 6 mars 2011

23 år idag!!

Grattis till mig själv :)
Idag fyller jag hela 23 år och det firades igår med en härlig fest!

Jag fick så fina presenter både igår och idag. Fick ett super fint Efva Attling halsband av mina vänner här i växjö och av Lisette fick jag ett paraply, ett USB minne, en "muggtermos" och en jättefin musmatta med en bild på oss från när vi var i Bad Gastein :)

Tack mina fina vänner för en underbar kväll och super fina presenter!!
Nedan kommer lite bilder från igår kväll:





Tårtan blev så lyckad så att till och med brandlarmet ville vara med och fira ;)





Måste också visa överraskningen jag hade till Lisette när hon kom i lördags. När vi var ute och reste 2008 så skrev vi resdagbok på nätet. Dessa inlägg har jag samlat i en liten "pärm" och gjort en fin framsida till så vi ska ha dem och kunna läsa dem när vi vill minnas och tänka tillbaka på goda tider. Så detta hade jag fixat till henne när hon kom. Sedan i sommar ska vi ta tag i vår bilderbok vi ska sätta ihop med alla bilderna som vi tog på resan också. Vi har sagt att vi ska göra det länge nu. Men nu ska jag det fan bli gjort i sommar!! Såhär fina blev de:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar