lördag 12 mars 2011

Nöjd!



Nu har det hänt lite saker! Hör och häpna jag har skaffat mig en ny mobil! En HTC desire. Är sååå nöjd över den. Fick ett bra erbjudande på abonnemang så kunde bara inte låta bli. Tycker ändå om Telenor faktiskt så kommer fortsätta med det två år till :)

Måste berätta om en ganska rolig skoldag vi hade i torsdags. Vi gick från 9-16 så det var en lååång dag och jag tänkte innan hur jag skulle orka denna dag. Men det var riktigt roligt! Vi hade en rolig föreläsare som pratade om att berätta berättelser
och sen hade vi "workshops" där vi fick öva oss på att berätta och så. Mycket spännande och mitt intresse för berättelser och berättande har verkligen stärkts. Kul när det känns bra!

Av denna helg som hittills varit har jag haft det riktigt trevligt. Jag har ju för det första skaffat mig en ny mobil som ni läste innan och sedan har jag haft mycket trevligt sällskap och vart ute på lite äventyr. Igår var vi i stan och shoppade lite och käkade god mat och tog det lugnt på kvällen. Idag har vi varit i Kalmar och gått på Ikea, shoppat lite och varit och tittat på slottet. Det var fint! Dock hade vi lite otur med vädret men mysigt att hitta på något i alla fall. Nedan kommer lite bilder från Kalmar :)







Ikväll blir det att titta på Melodifestivalen, äta gott och sedan blir
det ett varmt skönt bad. Man får ju passa på att bada nu när man kan, hemma har jag ju inte sådan lyx ;P


Nu ska jag fortsätta leka med min mobil ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar