söndag 20 mars 2011

Det var min tur nu!!! :)

Äntligen!

Jag har träffat någon!
Jag har fått min första riktiga pojkvän.
Jag är löljligt lycklig och glad över MIN fina Mikael!


Denna helgen har vart den bästa på länge. I fredags var vi hemma hos Micke och bara mös och tog det lugnt. Kollade tv och så. Igår var vi på fest på campus med mina vänner. Det var mycket trevligt, blev dock lite mycket dricka för mig ;) Men det var kul att Micke fick träffa de flesta av mina vänner här :)

Idag har vi sovit ut och tagit det lugtn. Gick en liten promenad i det fina vädret. Underbart väder idag ju! Ikväll ska jag på skräckfilmskväll hos sara, vi är ett gäng tjejer som ska skrämma upp oss och äta onyttigt ;)

I morgon börjar en helvetesvecka igen med hemtenta på schemat. Det kommer bli lite kämpigt men har ju i princip haft semester nu i tre veckor så ska inte klaga. Har inte haft mycket i skolan förrän nu när vi har tentan.

Annar blir det träning i veckan med. Så kul att gå på passen på det nya stället vi börjat träna på! Åsså måste jag ju hitta lite tid för min pojkvän. Han jobbar mycket i veckan också men lite tid måste vi ha med varandra :)

Nu ska vi käka frulle sen ska jag tvätta :/


2 kommentarer:

  1. Så söt du är :) Grattis grattis! Mamma hade faktiskt redan skvallrat ;) När tar du hem honom så jag får ge mitt godkännande?? ;)

    SvaraRadera
  2. Tack kära syster :) Tror ni får träffa han i maj, kommer hem en helg då :) hihi

    SvaraRadera