fredag 4 mars 2011

Mamma och Pappa är BÄST!! :)

Igår var mamma och pappa här på besök för att fira min födelsedag som är på söndag. Jag är fullt upptagen alla dagar efter torsdag så de fick komma då istället. Det var mycket trevligt och jag fick precis vad jag önskar mig! Älskar mina föräldrar :) Det här var vad jag fick:



Visst är den fin? :)


Efter att pappa hjälpt mig med TV:n så begav vi oss till Akropolis för att äta. Mycket gott var det och jag åt planka som vanligt :) Sedan var det dags för mamma och pappa och Lady att åka hem igen. De har ju trots allt en bit att köra.

Idag har vi haft nästan en full reunion med "särskolan", alla utom christian var med :)
Jag fick ju min bästa present idag. Cissi skulle komma och hämta mig för vi skulle åka och handla lite till ikväll och hon kom upp i lägenheten för att titta på tv:n och en annan sak, å då jag öppnar dörren står min fina Emma där utanför också. Vilken chock jag fick! Hade ingen aning om att hon skulle komma. Cissi trodde att jag fattat för de hade tydligen råkat "hinta" om det några gånger men jag har inte märkt ett skit .. :P haha, kul var det och bästa överraskningen!! Jag älskar ju överraskningar!! :D


Jag och fina Emma förra året på vår gemensamma födelsedagsfest! Emma fyllde ju faktiskt år igår också så här får hon ett stort
GRATTIS!!!!

Ikväll har vi vart hos Cissi och käkat tacos och kollat tv. Sedan åkte vi ut på vildsvinssafari men vi såg inga tyvärr :(

I morgon kommer underbara Lisette också och sedan är det fest!! :D ska bli så kul!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar