måndag 28 februari 2011

Fullspäckad vecka!

Nu var det ett tag sedan jag skrev så nu är det väl dags igen. Det har inte hänt supermycket sedan jag skrev sist. Har haft det trevligt med vänner och även hunnit med en fest i fredags och melodifestivalemys i lördags. I söndags var jag ute på äventyr ;)

Denna vecka är fullspäckad verkligen. Idag har jag vart i skolan och förberett ett grupparbete som ska redovisas måndag den 7 mars. Inte så snällt att lägga en redovisning en måndag tycker jag. För i helgen blir det i alla fall INGET plugg. Då ska det firas... fast egentligen är det inget att fira att man blir äldre längre, börjar ju få ångest över att fylla år :P haha

På tisdag har jag först skola och sedan måste jag städa lägenheten, på onsdag ska jag plugga och sedan på kvällen blir det bio. På torsdag går jag först skola och sedan kommer mamma, pappa och Lady upp och firar mig. På fredag kommer kanske Lisette (eller lördag) och då ska det förberedas för festen och så ska vi ha en gruppdiskussion med skolan. Sedan på lördag smäller det!! Då är det min fest som gäller och på söndag är det bakisdag och min födelsedag!! :)

Nu ska Jag, Gülda och Sara ha tv mys och käka marängsviss! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar