söndag 6 februari 2011

Moppeägare igen då :)


Nu var det ett tag sedan jag skrev och jag har fått klagomål från en kompis så nu tänkte jag att det är dags att uppdatera bloggen igen. Nu när jag har lite roligt att skriva så det inte bara blir en massa tråkigheter.

Till att börja med måste jag säga att ångesten över tentan på fredag börjar krypa sig på och jag är lite småstressad över hemtentan som ska in nästa måndag också. Det kommer nog att gå bra, bara att plugga ordentligt denna vecka!

Igår hade Güldis sin födelsedagsfest. Hon fyllde 20 den 3 jan men eftersom det var "jullov" då och det var några helger då många inte kunde komma så fick det bli denna helgen. Det var superkul och en mycket trevlig kväll!

^Jag och Gülda igår^

Idag har jag vart och köpt en moppe. Känns som att man är 15 år på nytt och så "cool" :P haha. Nej känns faktiskt lite halvtöntigt när jag kör den, men skit samma. Det är ju jävligt praktiskt faktiskt och betydligt billigare än en bil. Nackdelen är bara att jag inte kan köra hem. Men mamma och pappa får hämta mig i juni så att vi får hem den till höganäs så har jag den hemma i sommar. Jag ska ju mest ha den till att köra till VFU:n i maj och till bussen i sommar :) Såhär ser den ut:



I morgon blir det plugg med Lollo och Hanna. Vi ska försöka reda ut det här med fraser och satser. Det är inte det lättaste, men det måste gå! Nu blir det snart sängen för att vila upp sig för en lång pluggvecka som är på väg :/



Natti Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar