tisdag 1 februari 2011

3D bio = en besvikelse


I söndags var jag på bio med min fina. Vi såg den nya Narnia filmen i 3D. Men jag måste säga att det där med 3D var en riktig besvikelse. Jag trodde att 3D var när det flyger ut saker så det känns som att man kan ta på dem om man sträcker fram handen, men det gjorde det ju inte alls. Det var bara lite mer "djup" i bilden, inget mer. Då tycker jag att man lika gärna kan se filmen i vanligt format. Nej, aldrig mer 3D på bio! (om de inte utvecklar det ytterligare vill säga).



Efter bion åkte vi hem till mig och åt middag som jag lagade. Det blev enkelt men gott, spaghetti och köttfärsås :) Sedan mös vi framför tv:n och lade oss.


Denna vecka har det blivit en del plugg. Det börjar dra ihop sig till grammatiktentan som jag verkligen fruktar! Det är skitsvårt det där med grammatik och jag fattar noll. Det börjar klarna lite men har en del kvar att lära mig!

Nu ska jag mysa med en fin person och sedan ska vi sova! En lång dag i morron :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar