lördag 6 november 2010

SUCK!!

Ibland blir jag bara så less på mig själv. Idag har varit en sådan dag. Först och främst sov jag till klockan 13.00. Jag har kommit fram till att det spelar ingen roll när på dygnet jag ska gå upp, för jag är lika jäkla trött på "morgonen" för det. Sen när jag stigit upp skulle jag i alla fall iväg och träna. Jag byter om och tar på mig ytterkläderna och cyklar iväg. När jag kommer till gymmets dörr och ska dra kortet för att komma in, upptäcker jag att jag inte har det med mig. Då har jag glömt det på bordet där jag la det för att jag SKULLE komma ihåg det! Så jag går in och handlar det jag skulle gjort efter träningen egentligen och cyklar sedan hem och hämtar det där jäkla kortet. Sen får jag ju glatt cykla tillbaka och gå in och träna. Träningen gick i alla fall bra och jag känner mig peppad för gymmet i morron med :) och hela nästa vecka ska det med tränas. Nu ska jag träna varje dag så jag kommer in i det igen. Det är ju så skönt efteråt i alla fall :)

Sen när jag gick hemifrån idag med så glömde jag låsa dörren... Säger bara suck!

Nu ska jag se The last Bounce på SVT2 :) WIEEEE!!!

1 kommentar:

  1. Gulle dej, du verkar lite distä. Tankarna flyger åt alla håll så du glömmer vad du håller på med just nu. Försök o hålla dej i nuet. det mår du bättre av. kram kram kram, längtar efter dej. //mama

    SvaraRadera