söndag 28 november 2010

Första advent :)

Helgen som gått har det vart lite fredagsmys med tacos och Idol med Lisette, Johan och Cissi. Det var mycket trevligt. Igår åkte Lisette hem till Lund igen. Saknar henne lite :P hehe. Igår blev det fest för min del. Det var ganska kul men det blev lite för mycket av det goda vilket jag fick smaka på i morse... haha.

I eftermiddags stack jag och en kompis till stan för att gå och mysa på julskyltningen :) Det var mycket trevligt och mysigt ;) Sen när jag kom hem fixade jag med min ljusstake som jag fick byta i stan för att den gick söner. Den blev jättefin och nu brinner det första adventsljuset :)


När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
och alla är så glada
att fira få advent


Ikväll blir det första adventsmys hos Cissi ett helt gäng. Vi ska käka korv med bröd och lite annat gott och kolla på tomten är far till alla barnen :)


Här kommer lite bilder på julpyntet i min lägenhet :) Det jag hängt upp i fönstret syns inte så bra men det blev fint i verkligheten iaf :) Är mycket nöjd med adventsstaken med :)







3 kommentarer:

  1. WOOOOW vilken gran :-) Puss // Jenny W

    SvaraRadera
  2. ser mycet fint ut.du fixar det utmärkt utan mammas hjälp. kram

    SvaraRadera
  3. Ja det var ett stort delmål kan man säga! :)

    SvaraRadera