lördag 13 november 2010

Fredagsmys!


Idag har jag haft en ganska lugn dag med hundpassning. Började med att jag sov ut ordentligt för att sedan ta en lunchpromenad med Lady. Sedan var det tänkt att jag skulle plugga lite men det blev inte så. Tiden gick så fort så plötsligt var det dags att bege sig mot Ikea och Väla för att uträtta några snabba ärenden. Efter det mötte jag upp Jenny let me love you på familia och sedan körde vi hem till henne och hade fredagsmys.

Det bjöds på bakad potatis med en röra som jenny själv gjort och det var supergott! Sedan krängde vi godis och chips.... (inte så bra men så går det haha) det var gott iaf. Vi tog även en liten promenad på natten för att röra lite på oss... :P Tack Jenny för att du finns! Du är en riktig vän! Kan verkligen prata med dig om allt! <3

(Gammal bild men fina ändå)


Idag när jag mötte upp Jenny på familia var vi inom Deichman sko för att kolla på ett par skor som jag såg i Växjö. De fanns dock inte i min storlek men här fanns det, så sjukt snygga. Hade egentligen inte råd, men är grymt nöjd ändå :P haha

Nu blir det sängen för ska upp tidigt i morron för att ta bussen till stan och äntligen få klippa och färga mitt tråkiga hår!! Ska bli så skönt med lite uppfrächning :P Kommer bilder sen på hur det slutade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar