lördag 13 november 2010

Klipp och färg :)

Idag har jag äntligen varit hos frissan och klippt och färgar håret. Tack Reine för att du är en så grym frissör :) Ett tips till alla som vill klippa sig och färga håret är att gå till Trude och Co på kullagatan i Helsingborg. Reine är så duktig och trevlig :)

Efter klippningen mötte jag upp Alle och vi gick och käkade på Mezo. Gott var det och så kul att träffa henne igen. Var så längesen, och är så glad för hennes skull att det går så bra för henne nu! Hon förtjänar verkligen det! :D



Jag och Alle för länge sedan :)


Ikväll har jag bara varit hemma och ätit middag med pappa och kollat tv och tagit det lugnt. I morgon bär det av hemmåt till Växjö igen :) Ska bli ganska skönt faktiskt. När jag kommer hem ska jag sätta upp mina nya gardiner :) Sen blir det plugg hela veckan, har en uppgift som ska in på fredag :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar