söndag 19 september 2010

Val...


Idag har jag varit och röstat. Gjorde det direkt när jag steg upp så jag hade det överstökat. Direkt efter tog jag en promenad och sprang lite runt lilla sjön. Det var skönt att komma ut å röra på sig efter veckor med förkylning och sjukdom och stillasittande. Ikväll bär det av till bodypumpen också :)

Nu är det bara två veckor kvar tills jag flyttar! Ska bli så skönt och kul att få en ny lägenhet och börja om på nytt lite. Ny utbildning, ny lägenhet, nya minnen som ska skapas i den och glömma de flesta från den gamla... De dåliga ska jag iaf sudda ut :P Längtar till inflyttningsfesten med :D Då kommer underbara och saknade Emma ner å hälsar på!! :D

Snart får jag träffa underbara Lady också :) Mamma, Pappa och hon kommer upp när jag ska flytta och ska hjälpa mig med städning och köra släp å så :) Jag måste bara säga att jag har sååå underbara föräldrar!!! Det är tredje gången jag flyttar nu på mindre än ett år och de har ställt upp och hjälpt till varje gång!!

Till mamma och pappa:
Ni förstår inte hur lycklig jag är över att ha er som föräldrar!! Ni är underbara. Ni ställer alltid upp för mig och min syster och vi kommer alltid stå i skuld till er!! Jag älskar er!!



3 kommentarer:

  1. Jag ska också komma och hjälpa till!! :) Förtjänar jag också ett blogginlägg nu? ;)

    SvaraRadera
  2. nja, du får hjälpa till tre gånger först :P hihi

    SvaraRadera
  3. gott och höra att du blivit frisk =) du får lägga upp bilder på lägenheten när den är klar! ;)

    //Michael

    SvaraRadera