torsdag 16 september 2010

:(

Tyvärr så förlorade ju HIF som ni säkert redan vet med 0-2 mot MFF :( Det var riktigt surt. Där gick de i princip miste om sm guldet också... Men va fan, silver är inte heller fy skam :P

Idag har vi varit lediga från skolan, eller vi har inte haft några lektioner eller seminarium för att uttrycka mig rätt. Skolan är man aldrig ledig från förutom på sommaren... I morde var jag på samtal hos vår studie- och yrkesvägledare och det var faktiskt riktigt skönt att få snacka med henne. Vi pratade en hel timme om plugget och min oro och så.. Kändes nästan som man var hos en psykolog :P Jag har iaf lämnat in papperna nu till att byta till Svenska/Engelska för tidigare år så nu återstår det bara att vänta och se om jag kommer in på det. Dock som jag även berättade för henne är jag lite orolig över att jag inte ska klara av engelskan. Engelska har aldrig varit mitt starka ämne men jag får väl helt enkelt bara plugga hårdare och se till att klara den! Jag har även funderingar på att åka utomlands antingen och läsa en kurs, eller på VFU. Jag skulle nog behöva det för att förbättra mitt ordförråd och bli bättre på att prata engelska helt enkelt. Men det är ett senare kaptel ändå så...

I morgon har vi seminarium och jag känner mig inte så bra förberedd... Borde nog läst lite mer men det har bara inte blivit av... idag somnade jag när jag egentligen skulle plugga... Efter seminariet ska jag släppa skolan för denna fredag och festa loss med Angeline å hennes vänner och sedan ska vi dra ut och skaka rumpa :P Det ska bli kul för jag vill ut och träffa lite folk känner jag!

Nu blir det sängen och ladda inför morgondagen :)
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar