lördag 11 september 2010

Födelsedagsfest!

Igår var jag och Gülda på födelsedagsfest hos Linnéa som också pluggar med oss. Hon fyllde 23 i onsdags tror jag det var. Det var en mycket trevlig kväll. Nedan kommer lite bilder från kvällen:

Gülda och Linnéa vid strippålen :P


Jag posar vi pålen också :)

Man kan vara sexig som alkis på parkbänk också... eller? :P


De andra hajade inte att vi skulle göra ful min....


Turken visar vägen.... :P



I morse vaknade jag med ont i halsen igen och har fortfarande lite ont. Blev verkligen inte glad av denna upptäckt för nu skiter jag i de och börjar träna ordentligt ändå! I morgon blir det body pump med Cissi. Kul ska det bli och en bra uppvärmning för kommande träningsvecka!

Idag har det hänt nått hemskt! Jag har förlorat en nagel... :( Då jag och Cissi var ute och rastade Tiki så skulle jag hålla henne och så rycker hon till och på något sätt måste kopplet ha virat sig runt min nagel så den går av långt ner... det gjorde ont och blödde... Jag har ju sånna gelenaglar och då de bryts så tvärt så följer min egen nagel med... inte skönt och inte snyggt nu heller... men men...

AJ!! (inte så bra bild men det syns lite iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar