onsdag 29 september 2010

Tråkigt!

Sitter just nu på föreläsning om akademiskt skrivande och retorik, det är inte speciellt kul för allt hon säger har hon redan sagt innan... Känner att jag egentligen skulle behöva vara hemma och plugga inför det examinerande seminariet på fredag. Är lite stressad över den men försöker att ta det lugnt och ta det som det kommer. Tror inte det blir alltför svårt. Längtar bara tills det är över i alla fall :)

Innan var vi på en föreläsning som handlade om AV-media. Det var jätteintressant och kul. Vi fick göra egna små filmer med bilder, musik och prata in i en mikrofon och så vidare. Det är sådant som jag tror vi kommer att ha nytta av i fårt framtida yrke som lärare. Jag vill nog arbeta mycket med såt när jag blir utexaminerad som lärare.


Nu ska jag lyssna på föreläsaren istället.... :P





Inte långt kvar nu till flytten!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar