måndag 13 september 2010

:(

Nu får det fan vara nog, orkar inte med att vara "halvsjuk" hela tiden. Mådde inte alls bra då jag kom hem från föreläsningarna idag, var tänkt att jag skulle plugga en massa men jag somnade och sov till halv sju. Låg och svettades lite men vet inte om det var för att jag bara var varm eller om jag har feber... Så svårt att känna det tycker jag.

Börjar känna mig lite stressad inför skolan nu. Vi har en del uppgifter som ska lämnar in och redovisas. Det är visserligen ett tag kvar men känns som att jag ligger efter med läsningen. Det är så himla annorlunda att plugga detta jämfört med kriminologin. Då gick vi ju bara två-tre dagar i veckan så då hann man ju läsa en massa de andra dagarna, men nu går vi ju typ 8-17 vissa dagar och till 15 de andra typ och 4 dagar i veckan.. Då är ju inte det första man vill att sätta sig och läsa när man kommer hem och inte på helgen heller för den delen... Sen vill jag ju hinna med träningen också... Får nog börja läsa på söndagar om jag ska hinna, och utnyttja torsdagarna ordentigt. Har iaf tagit steget och bokat grupprum nu några torsdagar framöver :) Lättare att plugga på skolan då man inte distraheras av allt annat som finna att göra här hemma! Och snart ska jag ju flytta med och då vill man ju prioritera att packa å sånt, men får försöka hinna med att läsa med ...

Ska försöka att inte stressa upp mig för mkt. Blir inte bättre av det ju!


Nu blir det tv och sen sängen för att läsa lite och sova. Blir en låång dag i morgon!

1 kommentar:

  1. Krya på dig lillasyster! ♥ Och lycka till med allt plugg! Ta en dag i taget så blir det bra ska du se :) Kram!

    SvaraRadera