fredag 4 juni 2010

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!


ÄNTLIGEN!! Nu har jag sommarlov! Vi hade vår sista opponering idag på uppsatsen som lämnades in i onsdags. Känns så sjukt underbart! Hoppas bara på ett G nu så man slipper komplettera i sommar.

Ikväll blir det mys med lite kina mat och umgås med vänner. I morgon blir att storstäda lägenheten hela dagan och sen på kvällen blir det fest och bartömning på Sivans. På söndag blir det hemfärd till kära Helsingborg/Höganäs. Vi kommer dock åka på kvällen eftersom jag ska dricka dagen innan :P

Onsdag blir första jobbedagen för sommaren. Jag kommer som ni säkert redan vet att jobba på Gina Tricot i Helsingborg City. Ska bli så himla kul! Längtar riktigt och känner mig väldigt peppad att jobba hårt nu i knappa tre månader innan plugget börjar igen. Denna sommaren kommer bli bra känner jag. Mycket jobb, lite stranden, vilket innebär att man slipper visa sig i bikini, mycket umgås med vänner, mycket motion, mindre festande och umgås med familjen och Lady! Jag börjar känna mig gammal som prioriterar jobb, vänner och familj framför festande... haha :P

Nu ska vi sticka och käka!

Puss och kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar