onsdag 16 juni 2010

Växjö i onödan.....



Idag åkte jag och syrran upp till växjö för jag skulle på en jobbintrevju. Vi åkte upp endast för det. När jag kom till hotellet där intervjun skulle hållas så fick jag veta i receptionen i vilket rum den skulle vara. Så när jag knackade på öppnade en gubbe och tittade frågande på mig. Jag sa att jag skulle på intervju och för vilket företag och då sa han att jag nog kommit fel. Jag bad om ursäkt och gick till receptionen igen och då sa de där att det inte var förrän i morron. Så jag fick numret och ringde, då sa hon som jag pratade med att de skulle ha intervjuer på torsdag och fredag, jag sa som det var att jag hade bokat in idag och att jag kört från HBG endast för det. Hon bad mig ringa till hon som ska hålla i intervjun och prata med henne. Så det gjorde jag, vi kom då fram till att hon sagt fel dag och blandat ihop datumen. Hon jobbar dock just nu i hyllinge så jag ska dit istället på Tisdag. Lite surt dock att jag betalt en massa pengar för bensin och åka upp när jag egentligen hade kunnat ligga hemma och sola ... :/

Men men, missförstånd är ju mänskligt.


Nu ska jag vila lite sen blir det kanske Ä-holm till Lisette en sväng. Ledig dag i morgon med och då ska jag träffa Theresa och Lukas :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar