fredag 11 juni 2010

:(

Jaha, då blir det plugg i sommar med. Jäkla skit. Men det fixar jag och Cissi snabbr hoppas jag. Vill bara lämna kriminologin bakom mig nu, pallar inte mer! SUCK!!!

Idag på lunchen gick jag inom en klockbutik i stan och hittade denna fina! Jag vill så gärna ha den men vet inte om jag har råd :/ den kostar 1400 så inte överdrivet men mycket för en fattig student som mig! Vad tycker ni om den? Jag tycker den va rätt "tuff" :P hehe.




Jobbet idag gick bra. Tycker dock synd om studenterna som fick pissväder på sin stora dag. Först nu man fattar vilken tur vi faktiskt hade på vår student, även om vi med blev blöta så var det ju inte av vatten iaf :P haha.

Blev bjuden på fest i morron med. Vill gå men vet inte om jag orkar. Är ju inte van att jobba och stå i såhär mkt och som jag sa innan så börjar pengarna ta slut. Dessutom kom det ju till en oväntad utgift på onsdag då jag ska åka upp till växjö för en jobbintervju. Spännande ska det bli och tar syster med mig som sällskap :)

Nu blir det snart sängen för jag är så himla trött. Upp och jobba i morron med. Men då är det ju kortdag eftersom vi stänger 16. Sen ledig en dag :D skönt ska det bli. Hehe, har bara jobbat en halv vecka och är skittrött när jag kommer hem varje dag :P Måste hitta ork till kompletteringen av B-uppsatsen med, det suger!


Natti nattI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar