söndag 6 juni 2010

Äntligen hemma :)

Då var man hemma i lilla Höganäs igen då. Igår festades det hårt på campus med bartömning på Sivans. Dagen har med andra ord varit väldigt slapp. Vi började med frukost på max. Sedan sov jag middag. Då jag var utvila och Emma var redo körde vi hem.

Kom hem vid åtta tiden och då packade jag upp direkt och åt god mat som pappa hade lagat. Sedan kände jag mig lite rastlös. Jag kidnappade Lady och vi åkte ner till havet och gick en runda. Underbart att få vara vid havet igen. Var ju ett tag sedan sist. Jag älskar havet!




I morgon ska det gås en morgonprommenad först. Sedan blir det att fika med Frida och Lisette här i Höganäs. På kvällen ska jag vara mer med Lisette och jag ska sova hos henne med! Ska bli så kul att träffa henne igen och frida med såklart. Vi har så mkt att prata om nu när vi inte setts på så länge.




Nu blir det snart sängen, skönt att sova i min 120 säng :D



Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar