onsdag 30 juni 2010

Lugn dag!

Idag har jag bara tagit det lugnt och varit inne i stan en sväng och träffat Anmi, Alle, Fia och Sara. Det var väldigt trevligt att träffas allihop igen och bara snacka om gamla minnen och vad som hänt sen vi sågs sist. När vi satt på Mezo där vi fikade märkte jag hur alla började titta upp mot där vi satt, sedan kom Maria Montazami och hennes familj gående precis bredvid oss :) Jag blev ivrig och fick snabbt upp kameran och hann fota henne lite. Blev inga superbra bilder men kul ändå :) Några tjejer sprang fram och fotades med henne men jag vågade inte för det kändes löjligt när vi satt där och fikade :P haha. De andra tyckte jag var en tönt men jag är ett stolt Maria Montazami fan :) hihi. De andra visste knappt vem hon är men jag tycker hon är helskön :) Så det så!! Nedan har ni bilderna jag hann ta:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar