lördag 26 juni 2010

Midsommar och Sex and the city 2 :)

Igår var det då midsommarafton. Jag hade en mycket trevlig kväll i Ödåkra med god mat, trevliga människor och lite alkohol och lekar :P Här har ni några bilder från gårdagen:


Vi shottar polkashot som Li hade gjort alldeles själv :P


Sen posar vi :)


Här har ni en fin bild på "de tre små grisarna" :P hihi

Vi spelade ett "drinking game" där man skulle kasta kapsyler i glasen och utmana varandra. Mycket rolig lek som jag måste introducera för mina vänner uppe i Växjö :)

Ett litet kort på mig och mitt vin :)



Idag har jag varit hos Jenny ute i Vejbystrand och solat, ätit jordgubbar och gått en liten promenad längs havet. Det var mycke trevligt att träffa henne även utanför jobb :) Längtar tills de flyttar in i sitt nya hus!
Ikväll ska jag Lisette och Frida och se Sex and the City 2 på bio. Det ska bli kul att se den och se vad man själv tycker om den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar