tisdag 8 juni 2010

Jobb i morgon då!

Nu har jag landat lite här hemma. Men känns konstigt att jag ska vara hemma hela sommaren. Igår efter att jag vart och fikat med Lisette och frida stack jag ut och sprang en runda. Ska ju träna lite i sommar hade jag tänkt, och så mest kondition och så. Måste försöka gå ner lite i vikt. Det håller inte som det är nu. Efter joggingturen så stack jag till Lisette och sov hos henne i Ängelholm.

Idag har jag, mamma och Anna varit på Väla och shoppat lite. Jag köpte en present till Lukas som fyllt 1 år i maj och jag fick även ett par skor som jag ska ha och jobba i av mamma. Dom är inte så jättensygga men väldigt sköna och går att ha till klänningar och kjol.


Nu ikväll har mamma färgat håret på mig, det behövdes. Egentligen behöver jag klippa mig med men det får vänta tills jag fått lön. Nu blir det en liten joggingrunda innan jag avslutar kvällen med lite jordgubbar och glass :)

I morgon är det första dagen på jobb. Spännande och kul ska det bli!

1 kommentar:

  1. Tusen tack för klänningen! :) Den är tyvärr lite för liten, men jag kommer ju kunna anväda den i höst iaf ;)

    SvaraRadera