måndag 30 oktober 2017

Höstfotografering och julfotografering

Igår var vi iväg på julfotografering då en studio här i Växjö anordnar gratis fotografering och sedan får man köpa bilderna som man själv tycker blev bra. Det var första gången Vendela fotades av en riktig fotograf och jag var riktigt nervös över hur det skulle gå. Men Vendela var så duktig, som vanligt och jag se sååå mycket fram emot att få se bilderna nu. De ska skickad till mig om ca 1-2 veckor och sedan får vi se vilka vi vill beställa (om vi vill beställa någon) men det hoppas jag på iaf! 

^Såhär söt var hon i sin tomtedräkt :)^

Jag blev lite inspirerad och bestämde mig för att gå ut och fota Vendela lite idag med systemkameran och frågade min gamla granne Rebecca om hon och Melker ville följa med och det ville dom så jag fotade dem lite också. Dock blåste det rätt mycket och det var svårt att få våra små söta bebisar att fokusera på oss och kameran så bilderna blev sådär, ska nog prova igen någon dag när det inte blåser så mycket :P Här har ni några av bilderna iaf...





Tog några bilder inomhus, men bilderna med systemkameran blir aldrig lika bra som de som man tar med mobilen... bättre kvalitet blir det såklart men Vendela blir oftast bättre på mobilbilderna...




Hon är för söt vår lilla tjej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar