söndag 6 augusti 2017

Samarkand idag...

Igår kom Vjosa förbi en sväng efter att hon kommit hem från Linköping så vi tog en kaffe och bara pratade och mös. Och Vendela stod upp mot bordet utan att jag höll i henne, inte första gången dock men hon står riktigt stadigt nu och hon sitter ju med bra utan stöd nu :) shit vad hon utvecklas och börjar bli stor ;/ min lilla bebis...


Idag åkte jag och Vjosa till Samarkand och fikade och shoppade. Och vet ni vem vi träffade där? Min gamla kollega Jenny som jag försökt få ihop en träff med sedan Vendela kom men inte lyckats! Det var så kul att springa på henne och prata en liten stund och nu hoppas jag vi kan få ihop en lite längre träff snart för jag saknar henne! 

Vi tog också en kaffe på Espressohouse och Vendela fick mat och lite rån :) Jag hittade också en jättefin body med matchande byxor som jag bara inte kunde motstå att köpa! Jag gick hem sedan från Samarkand och det var så skönt att få den dagliga motionen :) måste börja gå en promenad varje dag på minst 30 min... Vill ju försöka gå ner i vikt nu och motion hjälper ju på traven även om kosten är 80%... Vendela var så himla söt när vi gick hem. När hon börjar bli trött så har hon så lätt till skratt, så hon skrattade åt allt jag gjorde... Bara jag lutade mig fram mot henne så skrattade hon :P haha. Hon är så härlig vår lilla solstråle! Sen somnade hon sista biten vilket jag egentligen inte ville för nu försöker jag natta henne och klockan är mkt men hon har svårt att somna... får se hur det går! Nu ska jag ge mig på ett nytt försök med nattningen! God natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar