söndag 13 augusti 2017

Kräftskiva...

Igår kom mina fina vänner Martina och Johanna till Växjö för vi och Anna skulle ha kräftskiva :) Anna kom och hämtade mig och Vendela och så mötte vi upp Johanna och Martina på Samarkand. Där åt vi lunch och shoppade lite. Jag köpte dock ingenting ;) Duktigt av mig! Provade en keps på Vendela och hon var sååå söt i den så var lite sugen på att köpa den men gjorde inte det...

^Vendela provade kläder i storlek 68. Hon kunde ha dem men de är lite stora... Så 62 är fortfarande den storleken hon har.. Snart hoppas jag hon växer i det, har så mkt fint nu till hösten i den storleken :)^

^Snygging i keps^

^God lunch på Samarkand med tjejerna :)^

^På vägen hem sedan upptäckte jag att Vendela börjat få små tänder. Det är väldigt lite som kommit upp men det är på gång och idag har hon varit lite gnälligare än vanligt... Kanske beror på tänderna..?^

Sen när vi kom hem tog vi det lugnt en stund och sedan började vi göra i ordning maten. Det blev så gott och jag älskar kräftor. Speciellt dessa för de hade Anna fixat och de är riktiga småländska kräftor :)






Johanna och Martina sov över hos mig så idag åt vi frukost tillsammans och sedan kollade vi på en film och åt lunch. Vi tog även en kort promenad men det var så tråkigt väder :/ Sedan åkte de hem.

Jag är sååå trött idag eftersom det blev sent igår och har inte sovit så många timmat inatt så jag har bara tagit det lugnt sedan de åkte. Ikväll kommer Micke hem och det ska bli mysigt! Inte långt kvar på säsongen! Skönt tycke jag och Vendela! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar