tisdag 15 augusti 2017

Med Micke på jobbet...

I måndags följde jag och Vendela med Micke till jobbet eftersom vi inte hade något annat för oss. Jag tog en lång promenad där och vi mös och busade. Det var ganska bra väder, dock inte så varmt men det regnade inte i alla fall.


^Fin vyer kring Mickes jobb^

Idag provade vi att göra små tottar på Vendela och det gick alldeles utmärkt ;) hon har fått så långt hår nu och hon blev så underbart söt (det är hon i och för sig alltid). Jag och Micke har även gått en runda idag med och det blev nästan 9 km. Inte illa! Jag kämpar på och nu vill jag verkligen komma ner till den vikten jag hade innan jag blev gravid! Innan Vendela fyller ett iaf... Första målet nåddes idag, under 80kg! Wihoo! Har jag inte vägt sedan början på graviditeten ;) Jag ska kämpa vidare! Heja mig!




Vår fina sötnos! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar