fredag 4 augusti 2017

Min älskade familj...

Idag har det varit ännu en mysig dag tillsammans med några av mina fina vänner i föräldragruppen. Dagen började bra med att Vendela somnade gott för första gången i sittdelen på vagnen! YES! och hon sov i ca 1,5 h så det var inre dåligt! Hon somnade även ikväll när vi var ute på kvällspromenad för att rasta mig så nu blir det nog sittdelen för gott, så i morgon lägger jag ner liggdelen  i förrådet tror jag...


Idag fick jag äntligen hem mitt fina armband som jag beställt och det är såååååå fint! Jag älskar det verkligen och kommer bära det varje dag från och med nu ;) som ni ser står det min fina fästmans namn och min underbara dotters namn på själva armbandet och på ringen står det "min älskade familj" :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar