tisdag 2 maj 2017

Möhippa...

I lördags var det dags för möhippa för fina Anna som ska gifta sig den 20 maj. Hon blev så överraskad och det var så kul hela dagen. Vi började med brunch hos Lina och sedan blev det poledance. Vi åkte sedan till Grand Samarkand där Anna fick göra roliga och lite pinsamma uppdrag, hon var såå duktig och jag hoppas hon hade i alla fall lite skoj ;) Det var riktigt mycket folk på Samarkand då det var något jippo... Sedan drog vi hem till Simone där vi åt lite snittar och gjorde några roliga lekar och sedan avslutade vi dagen på Pinchos. Mums! Några gick vidare ut sedan men jag åkte hem till mina älsklingar! Jag var ju utan Vendela hela dagen och det var lite jobbigt och nervöst. Men det gick bra faktiskt :) Micke är alldeles fantastisk med sin dotter och hon sov gott i sin säng när jag kom hem vid 21.30. Jag ville bara väcka henne och pussa på henne men hon fick sova vidare :P

Nedan har ni några bilder från möhippan:




^Ett av uppdragen, hon skulle låta folk gissa vem hon ska gifta sig med^

I söndags och måndags tog vi det lugnt och umgicks med varandra. Micke åkte till kopparberg igår vid lunchtid och vi saknar honom redan. Jag tog en kvällspromenad igår ner till Evedal i det underbara vädret och letade lite Pokemon ;)

^Min fina starka underbara tjej^

^Kvällspromenad i solen^

Lillan har även fått provsitta i matstolen och hon satt faktiskt bättre än förväntat. Hon får bara sitta korta stunder då jag hört att det inte är så bra för deras ryggar att sitta längre stunder innan de kan sitta själva utan stöd och har stärkt sin rygg mer. Men hon verkar gilla den och brukar sitta och skratta i den :)


Idag har jag varit på vår andra träff med föräldragruppen. Vi provade på babymassage och Vendela verkade gilla det. När vi kom hem började jag storstäda balkongen och Vendela hjälpte till ;) Det var så varmt på balkongen, hela 21 grader. Blev inte riktigt klar med balkongen men gör klart resten i morgon när jag har tid :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar