onsdag 26 april 2017

Hemresa, föräldragrupp och vaccinering...

I måndags tog jag och Vendela tåget hem till Växjö igen. Det gick bra, hon var vaken typ hela vägen och skrek bara lite när hon var hungrig och sen trött. Fick byta blöja på henne också och det var lite omständigt men det gick bra...

Det var skönt att komma hem i tid och vi hann gå och handla lite också :)


Igår var det första träffen med föräldragruppen och det var mycket kul :) det verkar vara en bra grupp och ser fram emot de andra träffarna :) 

Idag var det dags för Vendela att ta sitt 3 månaders vaccin. Jag var lite nervös över det innan och usch vad hemskt jag tyckte det var! Det var ju två sprutor också och hon skrek när bvc sköterskan stack henne. Blödig som jag är började jag med storböla! Tack och lov gick det ganska fort över och hon har varit glad och sitt gamla jag igen ikväll så det är skönt! Vi har till och med testat lite frisyrer ikväll :)



Jag Gillar verkligen min nya app som min moster Ingela tipsade mig om :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar