lördag 8 april 2017

10 veckor!

Denna underbara tös blir hela 10 veckor idag :) 

Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord! Du är det bästa som hänt mig och mitt liv blev komplett när du kom! Jag har drömt om att bli mamma sedan jag själv var ett barn och jag är så glad att jag fick bli mamma till just dig! Jag älskar dig så min underbara dotter och vilken tur att jag träffade Pappa Mikael! Utan honom hade du inte heller funnits! Jag älskar ER oändligt mycket!


Sprider lite extra kärlek idag i denna tragedi som inträffade i Stockholm igår!
Mitt i det tragiska får jag ett fantastiskt SMS av min fina vän Gülda... Hon blev mamma igår till en liten flicka! GRATTIS min fina vän! En underbar tid väntar dig med obeskrivlig kärlek! Vendela och jag längtar så tills vi får träffa henne! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar