torsdag 20 april 2017

Veckan so far...

I måndags kom min kusin Marielle och hälsade på och fick träffa Vendela för första gången. Det var så kul att träffa henne igen och Vendela fick ännu mer presenter. En fin kofta och en mössa som hon förhoppningsvis kan ha till hösten :)

Igår skulle jag egentligen åka till Våxtorp och hälsa på Emelie, Mogge och Valter men bilen behövde in på lagning och Valter blev dålig så det blev tyvärr inget :( men på dagen gick jag, mamma och Vendela in till Höganäs och mös i solen.




Har tagit några fina bilder på vår glada tjej :)






Idag blev bilen klar och då körde jag och mamma och Vendela till Rydebäck och hämtade kusin Ellen på förskolan. Det var roligt att se hur hon har det på sin förskola och Vendela sov genom hela besöket...


När vi kom hem till dem åt vi mellanmål och sedan gick vi ut en sväng och gungade. Ellen körde också Vendela i vagnen. Ellen och Vendela busade även i babygymmet innan jag, mamma och Vendela körde hemåt igen. Det var en mysig dag :)














Tack för en mysig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar