söndag 21 maj 2017

Bröllop!

Igår den 20 maj var det äntligen dags för Annas och Gustavs bröllop! Det var så himla vackert och Anna och Gustav var så vackra! Tack för att vi fick dela denna stora dag med er!

Jag och Vendela gjorde oss fina också och såhär blev resultatet:



Vendela har verkligen skött sig exemplariskt och under vigselakten i kyrkan var hon först vaken och tyst och tittade nyfiket på vad som hände och sedan somnade hon efter lite mer än halva var avklarad. Sedan sov hon även genom middagen så jag hann äta i "lugn och ro" :) hon var lite vaken emellanåt och när det var dags för efterrätten fick hon sitta med i mitt knä, men det gick super! Hon är så go och glad vår fina underbara tjej! Många gäster kom fram och berättade hur söt de tyckte hon var och hon lyckades charma många ;) 



^Det vackra brudparet^

^Jag och den vackra bruden^

Såhär ser bröllopspresenten ut som jag gav till Anna och Gustav. Jag är rätt nöjd faktiskt, lite roligare än att bara ge pengar i ett kuvert :)


^Johanna träffade Vendela för första gången igår och hon mös lite med henne när Vendela egentligen borde sova ;P hon njöt i Johannas sällskap iaf :)^


^Dessa underbara bilder tog jag på Vendela i fredags! Hon är ju bara för söt! Dessa måste förstoras lite och ramas in ;)^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar