lördag 20 augusti 2016

Veckorna går fort... inget mig emot!

Då har ännu en vecka passerat och denna vecka har barnen kommit tillbaka till fritids. Inte alla såklart men en hel del. Det har varit kul att träffa dem igen! Barnen på jobbet spelar såklart Pokemon go och leker ibland Pokemon. Därför bad jag mamma virka några Pokemonbollar som de kan leka med. Får se om jag kommer ångra mig sen för leken är inte helt lugn... ;) Tack min fina bästa mamma!


Vjosa, min kollega och vän som bor hos mig ska flytta ut i helgen. Känns lite tråkigt faktiskt för har vart skönt att ha henne här när Micke jobbar borta... Men får åka hem till henne nu istället och hänga med henne ända ;) I torsdags efter jobbet åkte vi till Ikea i Älmhult för att handla lite saker som Vjosa  behövde till sin lägenhet. Jag lyckades hålla mina fingrar i styr även om det kliade lite i dem, men jag har shoppat för mkt denna månad så både jag och Micke gav mig shoppingförbud!

I fredags var jag lite nere efter "tråkiga" besked så fina Vjosa bestämde sig för att muntra upp mig med en middag på Rosegarden. Hon bjöd mig, så gulligt av henne!!

Idag, lördag, sov jag ut ordentligt och sedan tog jag bussen in till stan för att fixa min nagel som gick sönder efter 1 V. Det är ju inte ok, men de fixade den gratis såklart och utan tjafs så jag nöjd ändå. Jag kunde inte heller hålla mina shoppingfingrar helt i styr utan köpte Keplers första bok "Hypnotisören". Jag har ju läst den sista(?) boken "stalker" men någon sa att jag skulle läsa dem i ordning från början så nu tänkte jag göra det. Så jag la mig på balkongen när jag kom hem och började läsa :)


Jag längtar så mycket till tisdag!! Så har inget emot att dagarna går fort nu! Ni får snart veta varför :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar