onsdag 31 augusti 2016

Gravidsnack...

I och med att vi nu gått ut med graviditeten kommer såklart min blogg att handla mycket om den och förberedelserna inför den kommande bebisen. Förhoppningvis kommer jag att bli mer aktiv med bloggen nu då jag har mer att skriva och berätta om :) 

Igår gick jag in i vecka 21 och som jag skrev i föregående inlägg är vi redan halvvägs! Jag har mått bra under hela graviditeten men ungefär mellan vecka 8-14 mådde jag lite illa hela tiden men kräktes aldrig, så det var ju skönt! Har kräkts 2 gånger när jag kom in i andra trimestern men då var det i samband med kraftig huvudvärk så misstänker att det var lite migränaktigt. Nu mår jag toppen men är trött på kvällarna efter jobb så jag lägger mig i tid ;) 

Vi har faktiskt redan beställt barnvagn då det kunde vara lång leveranstid på den vi ville ha. Det blir en Emmaljunga NXT90, deras nya modell i färgen olivgrön. Den är ganska liten och smidig och har två svängbara hjul längst fram som inte är alltför små. Tror den kommer bli toppen :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar